Kilka słów o mnie

Nazywam się Zuzanna Szaj, jestem logopedą dyplomowanym oraz pedagogiem

Moja przygoda z pedagogiką zaczęła się na studiach wyższych I stopnia od specjalizacji: praca socjalna i resocjalizacja, następnie II stopnia: edukacja elementarna i terapia pedagogiczna, a zakończyła się na kierunku w zakresie Pedagogiki specjalnej- Logopedii na studiach podyplomowych na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam również wiele kursów doskonalących, a także prowadzone przez Polskie Stowarzyszenie Kinezjologów szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie kinezjologii edukacyjnej „Brain Gym” metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison. Odbyłam wiele praktyk w przychodni zdrowia psychicznego, szpitalach oraz gabinetach logopedycznych. Głównym moim celem w zawodzie logopedy jest pomoc wszystkim, u których z nieznanych przyczyn występują zaburzenia mowy. 

Posiadam bogate doświadczenie w pracy z dziećmi. Miałam przyjemność pracować także z uczniami dwujęzycznymi w Szkole Polonijnej w Oslo. Praca w zawodzie daje mi wiele satysfakcji oraz motywuje mnie do dalszego rozwoju osobistego. Wykazuje się wysoką odpornością emocjonalną i cierpliwością. Staram się wprowadzać miłą i ciepłą atmosferę podczas terapii.

Prywatnie uwielbiam podróże oraz sport, jak i propaguje zdrową żywność.

Gabinet Terapii Logopedycznej i Pedagogicznej „Planeta Słów” oferuje terapię logopedyczną i pedagogiczną dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Chciałabym być postrzegana przez Rodziców jak i Dzieci jako “współczesny – logopeda” czyli będący dla Dzieci nie tylko osobą przekazującą im wiedzę, ale również będący ich przyjacielem oraz towarzyszem zabaw. Ucząc Dzieci metodą opartą na działaniu i zabawie stajemy się im bliżsi i lepiej możemy realizować postawione nam zadania.

Czym się zajmuję?

ZUZA (40)

Terapia logopedyczna

Terapia prowadzona jest indywidualnie i polega na realizacji zadań zawartych w indywidualnie przygotowanych programach terapeutycznych.

ZUZA (38)

Terapia pedagogiczna

Działanie mające na celu usprawnianie zaburzonych funkcji percepcyjno-motorycznych oraz wyrównywanie deficytów rozwojowych.

ZUZA (18)

Trening ortograficzny

Trening sprzyja nauce oraz zapamiętywaniu reguł rządzących polską pisownią, a także jak największej ilości wyrazów z trudnością ortograficzną.

ZUZA (32)

Terapia ręki

Usprawnianie małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów rąk, dłoni i palców. Obejmuje doskonalenie sprawności obręczy barkowej i kończynach górnych.

ZUZA (33)

Doskonalenie umiejętności społecznych

Przyswajanie pozytywnych wzorców zachowań i trenowanie umiejętności społecznych, poprawa funkcjonowania w grupie społecznej